Strikk deg til Skøyte-VM

Liker du å strikke votter? Hva med å bli med på en strikkedugnad til Skøyte-VM?

VM i skøyter arrangeres i Vikingskipet på Hamar 28. februar til 1. mars 2020. I den forbindelse inviterer Norges Skøyteforbund til en strikkedugnad. De vil gjerne ha hjemmestrikkede votter til å gi i gave til deltagerne og støtteapparatet som kommer fra hele verden. Så får de et flott minne fra vårt vakre Norge.

Du bestemmer selv hvilke votter du vil strikke, hvilke farger du vil bruke og hvilken størrelse du vil strikke dem i. Det de trenger er votter til voksne kvinner og menn. Det trengs 170 par til sammen, og sender du inn ditt bidrag kan du være med på trekning av gratisbilletter til VM!

I vårt medlemsblad På Pinnen har vi i løpet av de 5 årene vi har eksistert gitt ut flere oppskrifter på votter. I På Pinnen nr. 3 - 2016 finner du oppskrift på våre logovotter. Hvorfor ikke strikke et par slike å sende dit?

Du kan lese mer om strikkedugnaden på deres Facebookside her:

Vottene sendes inn innen 1. februar til:

Norges Skøyteforbund
Sognsveien 75
Ullevål Stadion

Husk å legge ved ditt navn, telefonnummer og epostadresse i pakken!

Tags from the story
, ,
Månedens samstrikk desember 2020.
I desember var det dessverre ingen som leverte inn noe, det er...