Månedens samstrikk juni 2022

Vinner av junisamstrikken ble Jorun Løveseter Arntsen. Vi gratulerer!

Vi fortsetter med strikk i bomullsgarn i juni og strikker hjertehåndklær. Veldig kjekt å ha på kjøkkenet eller til gjestehåndklær. Oppskriften er laget av Line Auren Fet og oppskriften finner du i På Pinnen 4-2021.

For å være med i trekningen av premier må du legge ut bilde av ferdig prosjekt enten i vår Ravelrygruppe eller sende det inn på epost til leder@norskstrikkeforbund.no. Du kan også legge det inn i vår Facebookgruppe og da sette emneknapp (hashtag) #nsfjuni22. Trekningen skjer en av de første dagene måneden etter at samstrikken er ferdig.

Merk at du må være medlem i Norsk Strikkeforbund for å være med i trekningen av premier. Om du ikke er medlem, men har lyst til å være med på samstrikkene våre kan du bli medlem HER.

Har du lyst til å publisere det på Instagram eller andre sosiale media vil vi gjerne at dere bruker #nsfjuni22. Men merk at dersom dere har lukket profil så vil ikke vi se deres bilde, selv om dere har brukt denne emneknaggen (hashtagen).

Vinner i juni

Norsk Strikkeforbund vokser stadig. Etter suksessen med å trekke en vottepakke blant...