Månedens samstrikk november 2020

Vinner i novembersamstrikken ble Vivian Nykvist Wårviken. Gratulerer til deg.

I november måneds samstrikk så vil vi at dere viser frem hva dere strikker til jul. Det være seg julegaver eller typiske juleting. Vi har derfor ingen spesiell oppskrift denne gangen, den er valgfri for deg.

For å være med i trekningen av premier må du legge ut bilde av ferdig prosjekt enten i vår Ravelrygruppe eller sende det inn på epost til leder@norskstrikkeforbund.no. Vi har nå også åpnet for at du kan legge det inn i vår Facebookgruppe og da sette #julestrikk2020. Trekningen skjer en av de første dagene måneden etter at samstrikken er ferdig.

Merk at du må være medlem i Norsk Strikkeforbund for å være med i trekningen av premier. Om du ikke er medlem, men har lyst til å være med på samstrikkene våre kan du bli medlem HER.

Har du lyst til å publisere det på Instagram eller andre sosiale media vil vi gjerne at dere bruker #nsfsamstrikk. Men merk dere at om dere har lukket profil så vil ikke vi se deres bilde, selv om dere har brukt denne hashtagen.

Påskeegg 2020
Da er påsken kommet for i år. Om enn noe annerledes enn...