Månedens samstrikk desember 2020.

I siste utgave av På Pinnen som kom ut i forrige uke ble det skrevet en artikkel om Sokkeomsorg. Dette er bakgrunnen til at desembersamstrikken vår blir å strikke herresokker som gis til Frelsesarmeen. Hvor disse kan leveres kan du lese mer om i bladet.

For å være med i trekningen av premier må du legge ut bilde av ferdig prosjekt enten i vår Ravelrygruppe eller sende det inn på epost til leder@norskstrikkeforbund.no. Vi har nå også åpnet for at du kan legge det inn i vår Facebookgruppe og da sette #julestrikk2020. Trekningen skjer en av de første dagene måneden etter at samstrikken er ferdig.

Merk at du må være medlem i Norsk Strikkeforbund for å være med i trekningen av premier. Om du ikke er medlem, men har lyst til å være med på samstrikkene våre kan du bli medlem HER.

Har du lyst til å publisere det på Instagram eller andre sosiale media vil vi gjerne at dere bruker #nsfsamstrikk. Men merk dere at om dere har lukket profil så vil ikke vi se deres bilde, selv om dere har brukt denne hashtagen.

NSF-NYTT NR. 1 – 2019

Av Anne Bull 24.01.19 Så er det allerede en måned siden sola...