Bli med på direktesending

I september er det gullsløyfemåneden med innsamling til Barnekreftforeningen. I den forbindelse har flere YouTubere tatt initiativ til Gullsløyfestrikk. Gullsløyfestrikken sparkes i gang med en direktesending fra store studio på Gjelleråsen.

Vi i Norges strikkeforbund har gleden av å invitere alle våre medlemmer til å bli med på denne direktesendingen.

I studio vil det bli underholdning med sang av Johanne Vie, gjester som bl.a. Wenche Roald, mye strikkeprat, trekking av premier på direkten, spinning av garn, fjas og moro med Anna-Maylen og mye mye mer.

Direktesendingen sendes på YouTube-kanalene "Tante Grethe strikker" og "Den glade tråd" lørdag 2. september 2023 kl 16.00. Alle medlemmer i Norsk strikkeforbund vil få en mail med påmelding. De som melder seg på vil få tilsendt en link til direktesendingen, hvor dere kan chatte både med andre som ser på og med programlederne i studio.

De som er med på direktesendingen er:

More from Bente Halvorsen
Kortreiste klær med Veronika Glitsch
Vi i Norsk strikkeforbund har gleden av å invitere dere til foredrag...