Hurra! Vi fyller 1 år i dag!

Hurra!

Vi fyller 1 år i dag og da må vi jo ha gaver!

Vi har handlet inn noen premier i anledning dagen, og har trukket ut vinnere blant medlemmene våre.

DSC_0234 (2)

1. Julekongen Riddergenser str. 4-5 år - pakke med garn og mønster (størrelse kan byttes)
  2. Julekongen Miras kjole str. 6 år - pakke med garn og mønster (størrelse kan byttes)
  3. Julekongen Kevins lue str. 2 - 12 år
  4. Julekongen Eirils lue str. 8 - 12 år - pakke med garn og mønster (størrelse kan byttes)
  5. Kvikk Lunsj lue - garn og  mønster til 2 luer
  6. Rosesokken -  garn og mønster
  7. 2 nøster La Perla garn i blå/lillafarger
  8. 2 nøster La Perla garn i rød/grønn

Og vinnerne er...

1. Medlem nummer 10304
  2. Medlem nummer 10216
  3. Medlem nummer 10317
  4. Medlem nummer 10058
  5. Medlem nummer 10176
  6. Medlem nummer 10829
  7. Medlem nummer 10600
  8. Medlem nummer 10926

Random.org har hjulpet oss med trekningen.

Gratulerer til alle vinnerne!

Hilsen oss i styret.

More from Geir Arnesen
Mysteriestrikk!
Bli med oss på mysteriestrikk i vår! Første del av oppskriften kommer...
Join the Conversation

Hei!

Det er dessverre ingen direkte link mellom websiden og medlemssystemet nå, det er derfor vi sendte ut en e-post med medlemsnummer til alle 16. september. Alle nye medlemmer får også en e-post med medlemsnummeret når vi får registrert brukeren i medlemssystemet. Vi ser på en løsning på å få denne informasjonen tilgjengelig. Årsaken til at vi bare la ut medlemsnummeret denne gangen var fordi innlegget ligger tilgjengelig for alle, og det er ikke alle som ønsker navnet sitt publisert på nettet.

Medlemsnummeret ditt er 10359 🙂

Hei!

Så rart! Det ble sendt ut til alle medlemmer en invitasjon til Årsmøtehelg i Trondheim, og der satte vi inn medlemsnummeret til hver enkelt siden man måtte registrere det før 15. oktober. Hvis du ikke har fått den e-posten kan den ha havnet i søppelpost-filteret ditt, og da er den sikkert slettet nå. Beklager det.

1. says:

Hei! Det er dessverre ingen direkte link mellom websiden og medlemssystemet nå. Vi ser på en løsning på dette. Årsaken til at vi bare la ut medlemsnummeret denne gangen var fordi innlegget ligger tilgjengelig for alle, og det er ikke alle som ønsker navnet sitt publisert på nettet.

Medlemsnummeret ditt er 10010

1. says:

Jeg har sett gjennom alle mailene fra dere og finner heller ikke mitt medlemsnummer. Ettersom dere bruker det og mange sliter med å finne det, kunne det kanskje være lurt å gjøre slik som mange andre nettsider med innlogging gjør at etter å ha logget inn vises brukermavn og medlemnsummer så side. Du er logget inn som Brukernavn, xxxxxx (medlemsnummer). bare et forslag som vil gjøre det enklere for medlemmene å finne sitt medlemsnumme. 🙂

Medlemsnummeret ditt er 10409

1. says:

Det stemmer for de som meldte seg inn i begynnelsen og fikk faktura. De som meldte seg inn litt senere og betalte på PayPal fikk ikke faktura eller informasjon om medlemsnummer, derfor sendte vi ut en e-post til alle medlemmer 16. september med medlemsnummeret. Dette var i forbindelse med at vi la ut informasjon om årsmøtehelgen i Trondheim neste år.

1. says:

Hei! Medlemsnummeret ditt ble sendt ut i e-post 16. september i forbindelse med invitasjon til årsmøtehelgen i Trondheim.

Hvis du ikke finner e-posten så er nummeret ditt 10739 🙂

2. Nina Bervesays: Nina Berve

Hei, gratulerer med dagen!
    Bare flaks at jeg ikke hadde slettet eposten fra 16. september. Der stod ganske riktig et medlemsnummer, men ikke noe om at det ikke var å finne andre steder. Hadde dere forklart forholdet der, hadde dere kanskje sluppet å forklare det ørten ganger her. Kanskje dere også skulle legge informasjonen øverst på denne siden, så ikke alle trenger å lete forgjeves.

1. says:

Hei! Det er ikke noen direkte link mellom medlemssystemet og nettsiden vår, men vi ser på ulike løsninger for å slippe dobbeltregistrering og at medlemmene har mulighet for å se og korrigere sine egne opplysninger. Det tar litt tid å finne de beste løsningene, men vi har noen ideer på gang og håper det vil gi en enklere hverdag både for oss og medlemmene.

Oi!! Det betyr at jeg vant!!! Så gøy! 🙂 🙂 🙂

Og størrelsen passer perfekt. Jeg har en 6 åring med et stort hode 😀 😀

Hadde ikke sett e-posten og da var det en kjempenyheter her på bloggen 😀

Gratulerer med dagen og bra jobbet dere som sitter i styret!