Har du lyst på en vottepakke?

Bli medlem og vær med i trekning av en vottepakke

Lurer du på om du skal bli medlem i Norsk Strikkeforbund? Og hvorfor?

Som medlem av vårt forbund vil du få tilgang til vårt medlemsblad På Pinnen. Dette bladet kommer ut 4 ganger i året. Her er det artikler, reportasjer, omtale av bøker og ikke minst oppskrifter. Og noen av disse oppskriftene er bare for medlemmer i Norsk Strikkeforbund og er ikke gitt ut andre steder.

I hvert nummer av bladet er det omtale av 6 strikkebøker. Disse bøkene blir lagt ut som et lotteri til medlemmene slik at du har mulighet til å vinne en av dem.

Vi har egen Facebookside og egen Facebookgruppe i tillegg til egen Instagramkonto. På disse holdes det bl.a. samstrikk og mysteriestrikk som du som medlem kan være med på. Og alltid trekker vi en vinner her også.

I mai vil vi nå trekke ut et nytt medlem som vil vinne en garnpakke til NSF sin vottepakke. I denne pakken er det nok garn til et par votter, det er med oppskriften og det er med strikkepinner. Alt du trenger for å strikke disse flotte vottene.

Meld deg inn mellom 1. mai og 31 .mai og bli med i trekningen på denne vottepakken. Du kan melde deg inn HER.

Lyst til å vinne garn?
Den 5. juli starter Norsk Strikkeforbund med samstrikk av sokkene Midtsommerdrøm som...
Join the Conversation