NSF-NYTT NR. 4 – 2019

Både påske og april er bak oss, og sommeren er rett rundt hjørne. Tid for utestrikk, sommerstrikk og varmere dager. Vi må nyte det!

PÅ PINNEN:
Vi ønsker bidrag til medlemsbladet vårt. Har du f eks. en garnbutikk du er særlig glad i, skriv om den og ta bilder. Har du andre saker som kan være fint å dele, send det også. Hvis du vegrer deg for å skrive, skriv slik det blir, så kan vi hjelpe til med formuleringer og rettskriving. Send til redaksjon@norskstrikkeforbund.no

ARRANGEMENTER FRAMOVER

15.-22.mai 2019: Strikkeferie i Romsdal. Avholdes også 01.-03.nobember 2019 og i mai 2020. Sjekk strikkeferie.no

8.juni 2019: STRIKK I DET FRI. Arrangement rundt om i landet - legg ut melding på Facebookgruppen vår hvis du vet om noen

15.-16.juni 2019: Strikketreff på Ona se Facebooksiden til To runde pinner

22.-29.juni 2019 Strikke treff på Ringholmen: UT MOT HAVET

13.-15.september 2019: LURØY STRIKKEFESTIVALluroystrikkefestival.no - med festivalkonsert!

19.-22.september 2019: FANØ INTERNATIONALE STRIKKEFESTIVAL, sjekk webshoppen -  http://strikkefestival.dk/da/booking-shop

27.-29.september 2019: BERGEN STRIKKEFESTIVAL https://bergenstrikkefestival.com Program og billetter blir lagt ut i løpet av våren/sommeren

20.-22.september 2019: Strikkefestivalen i GAMLEBYEN I FREDRIKSTAD - se strikkefestivalen.no

18.-20.oktober 2019: STAVANGER STRIKK OG DRIKK  arrangerer strikkefestival, gå til siden strikkogdrikk.org

1.-3.november 2019: STRIKKEHELG PÅ GEILO - arr.  av bl a bladet Familien, gå til nettsiden strikkehelg.no
Nettside å sjekke nærmere er også tripsforknitters.com

TIL SLUTT MINNER VI OM: Alle som melder seg inn som nytt medlem i mai får en strikkepakke med vottene til Norsk Strikkeforbund på kjøpet. Spre det blant strikkevenner som ikke er medlem ennå.
Ha en fortsatt god vår!

2 kommentarer