Samstrikk og World wide knit in public day

Samstrikken vi har hatt gående siden februar nærmer seg slutten. Har du strikket en eller flere lengder til verdens lengste skjerf og ikke sendt inn bilde enda er siste frist for dette onsdag 31.mai (har du ikke Ravelry kan du sende bilde av lengdene dine på e-post til styremedlem1@norskstrikkeforbund.no så legger vi ut bildene i ferdigtråden for deg.

Du finner mer informasjon om samstrikken her: Samstrikk – verdens lengste skjerf – Norsk strikkeforbund

10. juni arrangeres World Wide Knit in Public Day rundt om i verden. Vi i Norsk strikkeforbund ønsker å samle inn og informere ut om flest mulig av arrangementene som finner sted i Norge. Vet du om ett eller flere arrangementer som finner sted rundt om i landet eller ønsker du å delta på ett arrangement i nærheten av deg? Sjekk ut dokumentet i denne nyhetssaken hvor du både kan legge inn arrangementer og finne informasjon om arrangementer: World wide knit in public day – Norsk strikkeforbund

World wide knit in public day
Lørdag 10. juni er det internasjonal "Knit in public day". På denne...