Månedens samstrikk mai og juni 2021.

Lene Tøsti har designet dette nydelige Physalis sjal for På Pinnen. Det er altså en oppskrift bare for oss som er medlemmer i Norsk Strikkeforbund. Vi fant derfor ut at vi vil ha dette sjalet på samstrikk. Og ettersom det er et såpass stort prosjekt i forhold til de samstrikkene vi har hatt tidligere så lar vi det gå over 2 måneder. Fristen for innsending av bilder av ferdig prosjekt blir derfor 30. juni.

Del en av oppskriften ble publisert i På Pinnen nr. 4 - 2020 og det finner du HER.
Del to av oppskriften ble publisert i På Pinnen nr. 1 - 2021 og det finner du HER.

For å være med i trekningen av premier må du legge ut bilde av ferdig prosjekt enten i vår Ravelrygruppe eller sende det inn på epost til leder@norskstrikkeforbund.no. Du kan også legge det inn i vår Facebookgruppe og da sette hashtag #nsfjuni21. Trekningen skjer en av de første dagene måneden etter at samstrikken er ferdig.

Merk at du må være medlem i Norsk Strikkeforbund for å være med i trekningen av premier. Om du ikke er medlem, men har lyst til å være med på samstrikkene våre kan du bli medlem HER.

Har du lyst til å publisere det på Instagram eller andre sosiale media vil vi gjerne at dere bruker #nsfjuni21. Men merk at dersom dere har lukket profil så vil ikke vi se deres bilde, selv om dere har brukt denne hashtagen.

Vinner i juli

Enda en måned er over og Norsk Strikkeforbund vokser fortsatt. Vi har...