Oppsumering og lenker fra foredraget med Woolit 14.november

Etter det digitale foredraget vi hadde med Cathrine Løland tirsdag 14.nov legger vi som avtalt ut  en liten oppsummering av foredraget og noen av lenkene her på hjemmesiden.

Vi som ikke var kjent med Woolit tidligere fikk innblikk i en spennende verden hvor man jobber med å løfte strikking og strikkere til et nytt nivå.
Her har man muligheter for å utvikle kreative design både til eget bruk og til salg for andre.
Mange godt etablerte designere er allerede inn i Woolit og selger sine design fra dem.
Da kan man få kjøpt garnpakker til designene og velge å strikke selv, eller få andre til å strikke dem.
 Å utvikle sine design kan man innen Woolit velge ulike løsninger, fra gratis til opptil 549 for de som driver stort innen design.

En av visjonene for Woolit er å gi de som ikke er strikkere selv muligheten til å få kjøpt hjemmestrikkede plagg.
Kanskje er det noen som kan tenke seg å melde seg som strikker inn til Woolit?
Kriteriene for å kunne å gjøre dette er at en har tidligere erfaring med å strikke på bestilling til garnbutikker, husfliden og eventuelt andre håndverksbutikker, eller rett og slett er en veldig god strikker. Cathrine forteller at akkurat nå er det en del strikkere på venteliste, men det er ikke noe problem å registrere seg og komme inn i køen når behovet for flere melder seg.
Gå inn på bli strikker hvis du er interessert i å melde deg eller sendt en epost til Cathrine : cathrine@woolit.no

De samarbeider også med etablerte garnprodusenter og du vil finne garn fra blant annet Dale, Du store alpakka og Hillesvåg i nettbutikken deres.
De kjører av og til kampanjerabatter så her er det muligheter å gjøre gode kjøp.
Hjemmesiden til woolit finner du her.
og kan derfra finne både woolit design og butikken.

More from Brit Vie
Velkommen til strikkekafe tirsdag 16.april
Velkommen til digital strikkekaffe TIRSDAG 16.APRIL kl.19.00 på Zoom. Vi inviterer til...