Månedens samstrikk juli og august 2021

Vinner av samstrikken i juli og august ble Marit Skavlid. Gratulerer til deg!
Premien er 2 hesper garn og en markørpose med markører i.

I juli og august satser vi på småstrikk. Vi har ingen oppskrift å gi dere denne gangen. Denne gangen kan du la din egen fantasi sette grensen, men du skal bruke kun maks 100 gram garn. Og prosjektet du strikker må ikke være påbegynt før 1. juli. Frist for innsending av bilder av ferdige prosjekt er satt til 31. august 2021.

For å være med i trekningen av premier må du legge ut bilde av ferdig prosjekt enten i vår Ravelrygruppe eller sende det inn på epost til leder@norskstrikkeforbund.no. Du kan også legge det inn i vår Facebookgruppe og da sette hashtag #nsfaugust21. Trekningen skjer en av de første dagene måneden etter at samstrikken er ferdig.

Merk at du må være medlem i Norsk Strikkeforbund for å være med i trekningen av premier. Om du ikke er medlem, men har lyst til å være med på samstrikkene våre kan du bli medlem HER.

Har du lyst til å publisere det på Instagram eller andre sosiale media vil vi gjerne at dere bruker #nsfaugust21. Men merk at dersom dere har lukket profil så vil ikke vi se deres bilde, selv om dere har brukt denne hashtagen.

Menn som strikker
Søker mannfolk som strikker «Menn som strikker» er et portrettprosjekt (foto +...