Fra omtanke til ÅMTANKE – en strikkereise

Vi inviterer til foredrag med Remi Tasc tirsdag 18. april 2023, fra 19.00-21.00 på Zoom.

I tillegg til å ha strikking som en stor lidenskap, er Remi Tasc pappa, bonuspappa, bestefar, har to hunder, to katter, og han jobber som sykepleier. Våren 2019 strikket han det som skulle bli den første Åmtanke-genseren. Det som startet som en liten, lokal oppmuntringsaktivitet har over årene vokst, og siden den gang har det blitt gitt bort hundrevis av gensere, luer og votter til mennesker i Norge, og også utenfor landegrensene. Vinteren 2023 ble det organisert en nasjonal strikkedugnad av Åmtanke-gensere til Ukraina.

Remi Tasc vil ta dere med på en strikkereise «Fra omtanke til Åmtanke».

Du finner ham her: tascideas.com facebook.com/Aamtanke Instagram: @amtanke.2019

Er du ikke medlem av Norsk strikkeforbund ennå? Da kan du melde deg inn her: https://www.norskstrikkeforbund.no/bli-medlem/ så får du tilgang til mange spennende foredrag, strikkekafeer, koselige strikkesamlinger, medlemsbladet «På Pinnen», og medlemsrabatter på garn og strikketilbehør.

Som medlem av Norsk Strikkeforbund vil du få tilsendt en e-post med invitasjon til dette foredraget samt innkallingen til Zoom.

Digital STRIKKEKAFE onsdag 19. mai
Vi inviterer dere til StrikkeKafe onsdag 19. mai klokka 19.00-21.00. Selv om...