STRIKKETIPS: – det oppskriften ikke forteller og andre nyttige tips

Vi inviterer alle våre medlemmer til digitalt foredrag med Denise Samson onsdag 25. oktober kl 19:00 på Zoom.

Denise startet firmaet Andre Boller AS i 2010, hvor hun jobber som designer, forfatter, fagkonsulent og oversetter. I tillegg holder hun kurs og foredrag. Hun har gitt ut fire bøker, Hekta på fletter (2015), Poncho (2016), Hekta på hullstrikk (2018) og Sommerlig strikk og hekling (2019). Hun har strikket siden hun var 4 år og er mer vanlig å se med strikketøy enn uten.

Her finner du hennes nettside med nettbutikk: andreboller.no.
Og på Facebook og Instagram: Denise Samson Design

I foredraget «Strikketips – det oppskriften ikke forteller og andre nyttige tips» vil Denise gi mange nyttige strikketips til både nye og erfarne strikkere. Hun tar opp viktigheten av strikkefasthet, hvordan beregne garnforbruk, hvordan gjøre omregninger av oppskrifter, og hun vil snakke om ulike strikkepinner og flere typer oppleggsmetoder.

Link til påmelding for foredraget blir sendt ut på mail til alle medlemmer i Norsk strikkeforbund.

Er du ikke medlem ennå? Se alle medlemsfordelene og meld deg inn her: https://www.norskstrikkeforbund.no/bli-medlem/

More from Bente Halvorsen
Strikkesnakk, strikkeinspirasjon og litt garnprat med Wenche Roald
Vi inviterer til digitalt foredrag med Wenche Roald fredag 25. august 2023...