Samstrikk vår/sommer 2024

Samstrikken for våren/sommeren 2024 handler om bøker og hefter.
Samstrikken ble introdusert på vår digitale strikkekafé den 13. mai, og vi vil ha dette som tema på strikkekaféene 11. juni og 25. august.

Fristen for deltakelse i samstrikken vil være 15. september og da trekker vi premier utfra hvor mange bidrag vi får inn.

Bli med og strikk fra bøker og hefter! Vi ønsker at flere bruker bøkene de har i hylla og de heftene som er kjøpt. Husk at du også kan bruke bøker fra biblioteket eller bøker du har lånt av venner og familie. Det er også mulig å bruke mønster fra medlemsbladet vårt «På pinnen». Der er det mange fine mønster å velge fra. På pinnen finner du ved å logge inn på medlemsområdet her på hjemmesiden.

Valgfritt er å skrive litt om boken - kanskje blir du inspirert til å skrive bokomtaler til På pinnen også.
Vi trenger flere bidrag der.

Om du ønsker å dele bilder i sosiale medier også kan du merke dem med #nsfboksamstrikk24

Lykke til!

Kirsti-Synnøve Suongir kommer til strikkesamlingen vår
Kirsti-Synnøve Suongir er forfatteren av boka Deanuleagi sámefáhcat /Samevotter fra Tanadalen.Hun har...