NSF-nytt nr 4 – 2017

NSF-nytt2

April er måneden hvor man kan begynne å se frem til varmere og lysere dager. Fuglene kommer tilbake fra syd med søt musikk og det blir grønnere og mer fargerikt rundt oss med alt som vokser og gror. Tanken på å sitte i solveggen med sola i fjeset og strikketøyet i hendene er noe de aller fleste av oss ser frem til. Kanskje noen allerede har fått oppleve det?

Det har skjedd litt i forbundet denne måneden:

Facebook-gruppe: Vi har åpnet en facebook-gruppe for medlemmene våre! Her kan man vise prosjekter man holder på med eller har ferdigstilt, spørre om råd eller bare skravle. Vi håper at dette er et tiltak som medlemmene våre setter pris på og vil bruke aktivt. Facebook-gruppen kan du finne her.

Påskekonkurranse: Det har også vært gjennomført en påskekonkurranse hvor man kunne vise frem hva man strikket i påsken. Vi fikk inn mange flott bidrag med god påskestemning. Gratulerer til alle vinnerne! Et utdrag av bidragene vil bli publisert i neste "På pinnen".

Hva skjer?

20.: Strikkekafe med hekling

5.-7.: Sy og strikkefestival på Spåtind Høyfjellshotell 2017

9.-11.: Strikk i midnattsol

9.-11.: Trøndertreffet

10.: World wide knit in public day

Vi vil gjerne høre om arrangementer denne dagen. Vet du om noen eller vet du om noe annet som skjer som bør inn i kalenderen, send en e-post til kalender@norskstrikkeforbund.no!

More from Tove Fevang
VINN BØKER «PÅ PINNEN» NR. 3-4 2022 – MEDLEMSUTLODNING
Forskjellige forlag har som tidligere gitt oss bøkene som det har vært...