I MORGEN – ONSDAG 25. JANUAR – SISTE FRIST FOR PÅMELDING TIL STRIKKESAMLINGEN/ÅRSMØTET I BERGEN 3.-5. MARS 2023.

Vi er så utrolig stolte over den enorme interessen dere medlemmer har for vår STRIKKESAMLING og ÅRSMØTE i Bergen 3.-5. mars. MEN; DU KAN FORTSATT MELDE DEG PÅ...

Jeg, nestleder Terje Tjelle, er i dag på vei til Bergen for å gå igjennom de siste detaljene for STRIKKESAMLINGEN sammen med hotellet... Og vi har valgt oss Thon Hotel Rosenkrantz i Bergen sentrum. Dette deilige hotellet med den flotte konferansesalen, nyyyydelige frokosten og det hyggeligste personalet en kan finne i bransjen. Da er de gode rammene lagt, og resten er opp til oss og skape et spennende og trivelig innhold på denne STRIKKESAMLINGEN og ÅRSMØTE.

Fristen for påmelding er 25. januar klokka 23.55...

Lurer du på hvordan du kan melde deg på? Alle medlemmer i Norsk Strikkeforbund har fått e-post med link til påmeldingen.

VELKOMMEN TIL BERGEN

VELKOMMEN TIL DIGITALT STRIKKEFOREDRAG
I denne hektiske førjulstiden er det viktig å stoppe opp, sette seg...