Da inviterer vi til høstens første digitale foredrag: SOKKESTRIKK med ulike hælalternativer med STRIKKEZILLA

Onsdag 22. september braker det løs klokka 18.00 🙂

"Kanskje er du en racer på sokkestrikk, og kanskje er strikkesokker din nemesis - men vi tror det finnes en sokk for alle og enhver!
Derfor tar vi dere med på en reise gjennom et utvalg strikkezillasokker, med hælen som både utgangspunkt og høydepunkt. Vi byr selvsagt også på generelle tips til sokkestrikking, og drodler litt om sokkegarn. Ved reisens slutt kan det til og med hende du har møtt din nye favoritt når det kommer til strikkesokker.
Tina har designet en god del sokkeoppskrifter de siste årene. Tå-opp, skaft-ned, ribb, glatt, struktur, mønster, tette, løse og med ulike hæler. Med seg til foredraget har hun Veronika som passer på det tekniske, og som liker å bruke strikkesokker."

Gjett om vi er stolte av å kunne få denne duoen med oss på høstens første foredrag for våre medlemmer.

Det kommer egen epost til alle våre medlemmer i løpet av de første dagene med informasjon om påmelding.

Er du ikke medlem kan du bli det ved å gå til vår nettisde og melde deg inn der: www.norskstrikkeforbund.no

VERVEKAMPANJE 10.-12. JUNI
Vinner av vervekampanjen denne gangen ble Lisa Marie Kristiansen. Gratulerer til deg...
Join the Conversation